اتاق خواب زیبا
نوشته شده توسط : khayam

طراحی دکوراسیون با بودجه کم

10 نکته مهم برای طراحی دکوراسیون با بودجه کم

بر هیچ کس پوشیده نیست که طراحی داخلی جز مخارج بالای هر خانه محسوب می شود. حتی اگر به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق خواب باشید، متحمل هزینه زیادی می شوید. آیا می خواهید فرش یا کف پوش چوبی بخرید؟ چه رنگی را انتخاب می کنید؟ برای پوشش فضای خود به چه مقدار از آن نیاز دارید؟ آیا می خواهید وسیله جدیدی خریداری کنید؟ یا چراغ های سقفی یا لوازم دیگر؟ دیوار آویز و تزئین دیوارها را فراموش نکنید.
تصور خرید تمام این اقلام طاقت فرساست. وقت سعی می کنید با بودجه محدودی تمام این کارهار ا انجام دهید کنید، متوجه می شوید که غیر ممکن به نظر می رسد، درست است؟ اما زمانی که رازهای ما را فرابگیرید، دیگر غیر ممکن نخواهد بود.
در زیر 10 مورد از مهم ترین نکات برای طراحی دکوراسیون داخلی با بودجه کم بیان شده است. از این نکات برای خلق یک طراحی داخلی متناسب با رویاهایتان، استفاده کنید، بدون اینکه برای استخدام یک طراح هزینه پرداخت کنید.

1. قبل از شروع برنامه ریزی کنید
درست است که برنامه ریزی مناسب برای یک پروژه ارتقای منزل ضروری است، وقتی با یک بودجه¬ی محدود مواجه هستیم، ضرورت آن 10 برابر می شود. مهم تر از همه، هیچ کس نمی خواهد در شرایطی باشد که یک مبل راحت و کامل پیدا کند، سپس متوجه شود که پول کافی در حساب خود ندارد، یا اندازه¬ی کابینتی که به صورت آنلاین سفارش داده، و غیر قابل پس دادن است، با فضا متناسب نیست. انجام یک سری اقدامات کوچک از قبل، احتمال مواجهه با اتفاقات ناخوشایند را در حین کار بسیار کمتر می کند.
ابتدا، الگوی طراحی خود را انتخاب کنید. به مجلات و اینترنت سر بزنید تا ببینید از چه سبکی می خواهید در طراحی خود الگو بگیرید. اگر برای آن مدل دچار کمبود بودجه هستید، هر هفته مقدار قابل توجهی را پس انداز کنید تا به هدف خود برسید. ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا کارت اعتباری خود را برای آن خرید مورد نظر شارژ کنید، اما بعدها از خودتان متشکر خواهید بود.

 

2. ظاهر وسایل فعلی خود را تغییر دهید.
نمی توان انکار کرد که تغییر ظاهر عناصر قدیمی به اندازه صبر کردن برای دریافت تمام لوازم جدید از فروشگاه جالب نیست. اما، با کمی روغن کاری دسته¬ی صندلی ها و سرمایه گذاری در زمان، می توانید ظاهر هر یک از اجزای طراحی داخلی خود را کاملا تغییر دهید. همچنین، این باعث می شود برای خریدهای ضروری پول پس انداز کنید. به فضای فعلی خود توجه کنید و به راههای فکر کنید که می توانید ظاهر وسایلی را که در حال حاضر از آنها استفاده می کنید را تغییر دهید. آیا واقعا به کابینت های جدید نیاز دارید یا می توانید فقط نمای آنها را تغییر دهید؟ آیا زیر فرش شما کف پوش چوبی وجود دارد؟ می توانید با یک رنگ جدید به اتاق خواب قدیمی تان طراوت و تازگی ببخشید؟
وقتی تفکر درباره چیزهایی که می خواهید تغییر دهید را شروع کردید، تحقیقات خود را انجام دهید. خوشبختانه برای بیشتر پروژه ها، راهنماهای خودعملکرد برای اینکه خودتان این کارها را انجام دهید وجود دارد. حتما قبل از شروع پروژه کاملا راهنماها را مطالعه کنید و همین طور که پیش می روید به گرفتن مشاوره ادامه دهید. اگر امکان دارد از دوستان یا اقوام ماهر برای گرفتن راهنمایی کمک بگیرید.

 

3. با مبلمان به اتاق جلوه بدهید
وقتی بودجه محدودی دارید، باید مخارج خود را اولویت بندی کنید. وقتی با منابع محدود مواجه هستید، باید در جایی که بیشترین ارزش را دارد هزینه کنید. در طراحی داخلی، این به معنی اختصاص بخش عمده ای از پول برای خرید مبلمان با کیفیت است.
هزینه کردن برای مبلمان کار عاقلانه ای است زیرا برای سالیان دراز از آنها استفاده خواهید کرد. برخلاف رنگ دیوارها که از مد خواهند افتاد یا لوازمی که بعد از سالها درخشندگی خود را از دست می دهند و کهنه و فرسوده می شوند، مبلمان خوب می تواند برای دهه ها دوام داشته باشد.
اگر بخواهیم اتاقی را با یک نگاه تعریف کنیم، می توان گفت مبلمان به هدف موفقیت کمک می کند. وقتی شما یک اتاق خواب مناسب با فضای خواب یا یک کاناپه یا صندلی برای اتاق نشیمن خود داشته باشید، نیمی از کارها را انجام داده اید. شما تنها باید با تغییرات کمی اتاقتان را هماهنگ جلوه دهید، نه اینکه سعی کنید یک فضای یکنواخت با مجموعه ای از وسایل ایجاد کنید که هیچ نقطه مرکزی برای به هم پیوستگی ندارند.دکوراسیون منزل شما با چیدمانی جدید و مبلمانی جدید قطعا بسیار تغییر خواهد کرد.

 

4. اسباب رنگ نشده و بدون روغن جلا را انتخاب کنید.
اگر می خواهید روی اسباب و اثاثیه¬ی خوب پول پس انداز کنید، می توانید با خرید وسایل بدون رنگ و روغن در هزینه صرفه جویی کنید. با اینکه هزینه¬ی آنها کمتر از سایر مدلهایی است که می توانید از فروشگاه خریداری کنید، اما اغلب وسایل با کیفیت تری به دست می آورید، زیرا بدون رنگ و روغن جلا تولید کننده نمی تواند عیب و نقص وسایل را پنهان کند.
نجارهای ماهر توصیه می کنند که قبل از شروع یک پروژه¬ی اعمال رنگ و روغن، سوالات مختلفی از تولید کننده بپرسید. از آنها بپرسید که چوب چه نوع رنگی را بهتر می پذیرد و چه نوعی برای آن مناسب نیست، چه رنگ یا سایه ای توصیه می شود، و اینکه آیا می توانید قطعات چوب بیشتری داشته باشید تا یک نمونه درست کنید.
وقتی تصویری در ذهن خود دارید، آن تکنیک را پیاده کنید. مطمئن شوید که قبل از شروع و حین روکش کردن، چوب را سمباده بزنید. هرجا امکان داشت به صورت افقی رنگ و روغن اعمال کنید، قلم مو را در راستای رده های چوب حرکت دهید، و همواره زمان صرف کنید تا روکش خشک شود.

 

5. وسایل دست دوم خریداری کنید.
تکمیل کردن چوب توسط خودتان نظریه خوبی است، اما بعضی اوقات ممکن نیست. ممکن است در حال طراحی دکوراسیون خانه ای باشید که فضای کافی برای چنین کارهایی نداشته باشید یا برنامه¬ی زمانی تان با کار، وظایف خانوادگی و مشاغل اجتماعی پر شده باشد. به هر حال، اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و در عین حال اسباب آماده¬ی استفاده خریداری کنید، از خریدن وسایل دست دوم هراس نداشته باشید.
با فروشگاه های لوازم دست دوم محل خود آشنا شوید. ببینید چه روزهایی اقلام جدید می پذیرند و خیلی زود به آنجا رفته تا با دقت هر اینچ از فروشگاه را بازبینی کنید تا چیز جالی بیابید. از حراجی های اینترنتی یا گروههای تعویض کالا خریداری کنید. آخر هفته خود را به جستجوی حراجی های وسایل دست دوم و فروشگاههای وسایل ارزان قیمت بگذرانید. از دوستان یا خانواده خود بپرسید آیا وسایلی دارند که از آن استفاده نمی کنند. به دنبال فروش های ویژه به دلیل تغییر شغل باشید و به وسایلی که همسایه تان در روز جمع آوری وسایل بازیافتی به بیرون می برد دقت کنید.
وقتی وسایل دست دوم می خرید، کیفیت از شکل ظاهری، که همواره قابل اصلاح است، مهم تر می شود.کیفیت ساخت تمام قسمت های وسیله را چک کنید. همواره می توانید یک کاناپه را با کاور پارچه ای بپوشانید، به آینه کهنه خود یک رنگ جدید بزنید، یا یک آباژور دیگر بخرید تا با دکور داخلی خود تناسب بیشتری پیدا کنید.

6. با رنگ ها جلوه ایجاد کنید.

وقت این رسیده که شما را با مهمترین راز طراحی داخلی آشنا کنیم: رنگ چیز ارزان قیمتی است. برخلاف سایر عناصر طراحی، رنگ ها قیمت زیادی ندارند. وسایلی مثل بالش ها نیز کم هزینه هستند. با رنگ کردن به فضای خود جلوه ای زیبا ببخشید.
قبل از استفاده از رنگ، مطمئن شوید که رنگی که دوست دارید را انتخاب کرده اید. چند نمونه رنگ رایگان از یک فروشگاه نوسازی خانه انتخاب کنید. وقتی انتخاب خود را محدود می کنید، می توانید نمونه هایی از هر یک را انتخاب کنید. مقداری از هر رنگ نمونه را روی هر دیوار اتاق استفاده کنید تا ببینید کدامیک بهتر به نظر می رسد. نمونه ها را در دوره های چند روزه تست کنید تا ببینید رنگ ها به تغییرات روشنایی روز چگونه واکنش نشان می دهند. نکته ای برای انتخاب رنگ: توصیه می شود که در هنگام انتخاب رنگ سایه ها برای دکور داخلی از قانون 10-30-60 استفاده کنید. این یعنی 60% از فضا –دیوارها- باید به رنگ مطلوب تر که طبیعیتر است پوشش داده شوند. 30% از فضا باید رنگ ثانویه را داشته باشد. 10% باقیمانه باید با رنگ زمینه پررنگ تر پوشانده شود.در دکوراسیون دفتر کار خود نیز می توانید با ایجاد رنگ های مفرح محیطی پر انرژی خلق کنید.

7. دکور خود را، خودتان تزئین کنید

در طراحی داخلی، واژه دکور معمولا به وسایلی در اتاق گفته می شود که عملکرد دیگری به جز تزئین فضا ندارند. اینها می توانند کارهای هنری یا دیوار آویزها، فرش های تزئینی، و کلکسیون میز عسلی باشند. با اینکه تمام اینها برای یک طراحی منسجم ضروری هستند، این وسایل جایی برای صرفه جویی پول بیشتر هستند.
دکور جایی برای استفاده از سلایق فردی است، بنابراین از مهارت هایی که دارید برای خلق وسایل، به جای خرید آنها، استفاده کنید. اگر همواره در حال عکاسی هستید، برخی از عکس های مورد علاقه خود را قاب کنید و آنها را با افتخار در معرض نمایش بگذارید. تکمیل یک نقاشی برای استفاده به عنوان یک هنر دیواری یک بهانه عالی برای یاوآوری مجدد گذشته های دوست داشتنی تان است. اگر در خانه ای نزدیک دریا هستید، مقداری صدف جمع آوری کنید تا یک احساس آرامش بخش به اتاق خود ببخشید.
به دنبال وسایلی باشید که می توانند دو منظوره باشند. مجموعه کتاب های خود را با چیدمان هنرمندانه در کتابخانه های باز در معرض دید بگذارید. از بطری های قدیمی نوشیدنی به جای گلدان برای گلهای با طراوت استفاده کنید. هر چیزی می تواند مناسب باشد به شرطی که اجازه دهید سلیقه تان در آن بروز پیدا کند.

8. یک سبک طراحی مینی مالیست ایجاد کنید.

انتخاب یک سبک مینی مالیست برای دکوراسیون داخلی، در مقایسه با سایر سبک های تزئینی هزینه کمتری برای شما دارد. همچنین، طراحی مینی مالیست در حال حاضر رواج دارد، بنابراین نه تنها در پول خود صرفه جویی می کنید، بلکه مطابق مد روز باقی می مانید. در طراحی داخلی، مینی مالیست با رنگ های طبیعی تعریف می شود، مخصوصا رنگ¬های مونوکروماتیک (تک رنگ)، استفاده از مواد طبیعی، سطوح هموار در مبمان یا کابینت ها در این سبک دیده می شود. روشنایی باید بدون مانع و بنابراین کافی باشد، از لوازم کمی استفاده کنید، و در زمان انتخاب آنها برای تزئین فضا یک یا دو وسیله با ارزش را انتخاب کنید، نه تعداد زیادی اشیاء بی مصرف.
به خاطر داشته باشید که توانایی تمیز نگه داشتن فضا در موفقیت سبک مینی مالیست نقش مهمی دارد. تعدادی فضای ذخیره سازی پنهان به منظور ایجاد نظم خریداری کنید. البته این سبک ممکن است سبکی نباشد که برای همه جذابیت داشته باشد، اگر بتوانید در آن موفق شوید، یک راه راحت برای کم کردن هزینه هاست و به نظر نمی رسد که شما از عمد هزینه های خود را کاهش داده اید.

 

9. همه چیز را با هم تزئین نکنید.
یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی دکوراسیون خانه، مخصوصا هنگام صرفه جویی در پول، انتخاب تعداد زیادی پروژه طراحی همزمان است. مخصوصا خریداران خانه¬های جدید تمایل دارند که دکور هر چیزی را از بالا تا پایین تغییر دهند. اینکه بتوانید احساس کنید کاملا طراحی دکوراسیون را تمام کرده اید اغوا کننده است، اما اگر با سرعت کمتری پیش بروید، کیف پولتان از شما قدردانی خواهد کرد.
بهترین توصیه ای که می توانیم بکنیم این است که قبل از هر تغییر عمده در دکور داخلی، در آن فضا زندگی کنید. وقتی شروع به استفاده از اتاق می کنید، به خاطر تزئینات خاص آن احساس بهتری پیدا خواهید کرد. تعویض کابینت ها آشپزخانه قدیمی به محض نقل مکان کار بیهوده ای است، مخصوصا وقتی بعد از 6 ماه بخواهید برای تغییر طراحی از اول وقت صرف کنید.
مجددا باید بگوییم که این مربوط به اولویت بندی می شود. اتاقی در خانه انتخاب کنید که بیشترین کمک را نیاز دارد و از آنجا شروع کنید. در این حین، سایر اتاق ها را برای زندگی آماده کنید، حتی اگر آنها ظاهر کاملی نداشته باشند. بعد از زمان کمی که پول خود را مجددا به دست آوردید، به سراغ پروژه بزرگ بعدی بروید.

 

10. یک دانشجوی طراح استخدام کنید.
اگر دارای تمایل شدید به سلیقه شخصی هستید و ایده های منسجمی درباره چیزی که می خواهید با طراحی داخلی به آن دست پیدا کنید، دارید تمام نکات بالا برای شما مفید خواهید بود. اما اگر ندانید از کجا باید شروع کنید چه اتفاقی می افتد؟ حتی اگر بدانید چه می خواهید، آیا زمان کافی دارید؟ در این شرایط، استخدام یک طراح داخلی مناسب بوده و یک دانشجوی طراح روش خوبی برای کمک گرفتن و در عین حال حفظ بودجه است.
پیدا کردن دانشجویان طراح یک شانس است، زیرا آنها اغلب می خواهند نرخ قیمت های خود را کاهش دهند و در عوض تجربه کسب کنند. اگر مایل باشید که به آنها نامه قدردانی کتبی بدهید و اجازه دهید از کار تمام شده شان به عنوان مدرک کاری عکسبرداری کنند، ممکن است برخی از آنها کاملا از هزینه های کاری نیز صرفنظر کنند. به دانشکده های طراحی داخلی سر بزنید یا برای آنها به صورت آنلاین درخواست ارسال کنید. به احتمال خیلی زیاد دانشجویان زیادی متقاضی فرصت هستند.
مانند هر کسی که استخدام می کنید، قبل از موافقت برای قرار داد با طراحان مستعد مصاحبه کنید. به دنبال طراحانی بگردید که با شما سلیقه مشترک داشته باشند. مقدار بودجه و انتظارات خود را واضح بیان کنید. اگر می خواهید که آنها اقدامات خاصی را انجام دهند، مثل استفاده از وسایل دکوری فعلی به جای خریدن آنها، در اولین فرصت این را به آنها یاد آوری کنید. حتما توافق خود را مکتوب کنید. البته، وقتی مورد مناسبی یافتید بهتر است پیش بروید.

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 15:1  توسط مهران  |  نظر بدهید

فرمول ما برای طراحی چیست ؟

 

ما تنها یک فرمول برای طراحی و دکوراسیون داخلی داریم ما فقط خودمان را با آرزوها ورویاهای مشتریمان یکی می کنیم ودر آن به گونه ای زندگی میکنیم که گوئی رویای ماست .

در طراحی ما فقط رویا ها و آرزوهای مشتریان را به زندگیشان می آوریم

بنابراین طراحی داخلی ما هرگز به یک شکل نمی تواند باشد. با استفاده از کالاهای با کیفیت و به کار گیری تجربیات فراوان گذشته مان و ترکیب آن با تجمل وزیبایی،. بهترین نتیجه  را می سازیم. ما به راحتی خلاقیت صنعتگران ومهارت ها رو برجسته می کنیم وبرای ساخت پروژه هایمان از ترکیبی عالی از عناصر عالی استفاده میکنیم تا خدمات طراحی داخلی پایداری خود را در برابر امتحان زمان حفظ کند.

فرایند طراحی داخلی در متد دیزاین برای شما بسیار آسان چیده شده . ما پکیج های گوناگونی پیشنهاد می دهیم که منحصر به فرد و مناسب ساختار ونیازهای طراحی وبازسازی شما باشد. خدمات طراحی ما با یک کیفیت  یکسان و فوق العاده برای شرکت های تجاری و خانه های مسکونی انجام میشود . روی نقاط قدرت وضعف هر خانه کار میکنیم وقطعا ازیک یا چند المان برای سنبل زیبائی در خانه شما استفاده میکنیم . و شما را مطمئن میسازم که همه جزئیات با یک کیفیت بالا و فوق العاده اجراء میشود.

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 14:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

مناظر تماشایی معرف موقعیت رستوان آلپنبلیک در سوئیس

 

در جستجو برای یک تجربه¬ی عالی در یک مکان غذاخوری، ممکن است موقعیت مکانی آن همه چیز نباشد، اما مطمئنا اینگونه هستند. رستوران آلپنبلیک مشرف بر کوههای آرامش بخش و شگفت انگیز آلپ در سوئیس، توسط معماران بونینگ پفائو کارتمن مجددا طراحی شد به طوری که دارای یک آپدیت مدرن است که چشم¬اندازها را به فراتر از دیوارهای شیشه ای را توسعه می دهد. این مجموعه رستوران معاصر که در شهر اوتندروف در سوئیس واقع شده برای سرویس دهی به مرکز اقامتی توریستی قدیمی به نام نمای کوه آلپ ساخته شد و هم یک فضای غذا خوری جذاب و هم پیوندی با منظره بی نظیر اطرافش خلق می کند: با توسعه¬ی امکانات رفاهی موجود برای افراد حاضر در محل های اقامتی غیر فعال، ساختمانهای قدیمی به محل های اقامت، کارگاهها، اصطبل ها و آلاچیق های جدیدتری تبدیل شدند. این مجموعه با گنجایش وسیع، که در اطراف یک حیاط گلکاری شده¬ی مزین گرد آمده بود، به سمت منظره اطراف گرایش نداشت.دکوراسیون داخلی این مجموعه در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد است.

 

معماران باید یک فضای غذاخوری مینی مالیست با موقعیتی به سمت نماهای فوق العاده، مجددا طراحی می کردند: ما عمارت مجلل و خوش نمای جدید را در راس دامنه کوه و انتهای فوقانی شیبراه تعبیه کردیم-از قسمت جلوی ساختمان اصلی و گلخانه پرورشی. در اینجا در آستانه حیاط، بازدیدکنندگان از زیبایی عالی کوهستان های ایگر، مونچ و جانگ فراو و قله های مجاورش لذت می برند. این مجموعه رستوران جدید 420 متر مربعی که توسط رئودی والتی از آن عکس برداری شده باید تفکیک شده و در عین حال کاملا پیوسته نگه داشته می شد. معماران تصمیم گرفتند فضای فشرده را به یک رستوران مدرن تبدیل کنند که با شکل هندسی نامنظم شکوهمند شده باشد، و در جهت کوهستان، و هماهنگ با اطرافش قرار گرفته باش

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 14:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

چرا فضاهای داخلی شما باید بازتابی از فرهنگ شما باشند

 

 

وقتی کار تمام شده و ماموریت ها به اتمام می رسند، یک مقصد وجود دارد که افراد طلب می کنند- خانه، خانه ای شیرین. مهم نیست که محل سکونت شما چه باشد چه یک آپارتمان، خانه و یا عمارت بزرگ- خانه مکانی برای پناه بردن است.
به این علت، ضروری است که خانه ای که شما ساکن آن هستید انعکاسی از شخصیت، سلیقه و سبک شما باشد. فراتر از هر چیز دیگر، دکوراسیون داخلی که شما برای خانه خود انتخاب می کنید باید یک تجلی برای افرادی باشد که زیر سقف آن زندگی می کنند. این به چه معنی است؟ یعنی که فضاهای داخلی خانه شما باید بازتابی باشند از اینکه شما که هستید و اهل کجا هستید.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از فرهنگ به عنوان الهامی برای طراحی فضاهای داخلی است. فرهنگ بخش جدانشدنی خانواده شماست، و وقتی در طراحی فضاهای داخلی خانه شما به کار گرفته شود، می تواند در هر کاری که روزانه انجام می دهید القا شود. در اینجا چند دلیل بیشتر برای اینکه فرهنگ باید یک نقطه افتخار برای فضاهای داخلی شما باشد وجود دارد.

 

تاثیر به هم پیوسته¬ی فرهنگی
طراحی دکوراسیون خانه با در نظر داشتن فرهنگ روشی برای ابراز آن عقاید و فاکتورهای زندگی است که شما را تبدیل به چیزی کرده که هستید. تاثیری که فرهنگ در خانه شما ایجاد می کند توانایی خلق یک تاثیر به هم پیوسته را دارد که می تواند به شدت مثبت باشد. برای مثال، اگر شما آشپزخانه خود را با غذاها و ظروف خاص فرهنگی پر کنید، خانواده و دوستان هم ممکن است تشویق شده تا یک چیز جدید را امتحان کنند. یا، اگر شما در ژاپن متولد شده اید، آنگاه شاید زمان آن باشد که برخی از طراحی های داخلی آرامش بخش ژاپنی را وارد خانه خود کنید، به این ترتیب به دوستان خود تاثیر خوشایند تعادل و سادگی در فرهنگ ژاپن را نشان دهید.
همچنین، افزودن بخش¬های دکوری مانند فرش ها، پرده¬های منقوش یا تاکیدهای دیواری که مستقیما به زمینه فرهنگی شما مرتبط می شوند می توانند شروع کننده یک مکالمه هیجان انگیز باشند، یا حتی دلیلی برای میزبان یک جمع دوستانه بودن برای نشان دادن وسایل جدیدی که شما به دست آورده اید. مهم نیست که طراحی داخلی شما را به کدام جهت سوق دهد، وقتی شامل فرهنگ باشد، دارای راهی برای جذب دیگران و گشودن چشمانشان به چیزهایی است که برای شما یک دنیا معنا دارند. بازدیدکنندگان خانه شما نیز ممکن است تصمیم بگیرند خانه های خودشان را طراحی کنند به طوری که فرهنگ خودشان را منعکس کند. چه چیزی می تواند بهتر از یک دنیای اصالت باشد که در آن همگان زمینه های فرهنگی ذاتی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند؟وجود فرش ها به دکوراسیون منزل شما اصالتی ایرانی می بخشد.

 

یک پیوند واقعی با مذهب
مذهب اغلب به فرهنگ پیوند می خورد و بعضی اوقات دشوار به نظر می رسد که روشی برای ابراز عمیق ترین عقاید خود در خانه خود بیابید و در عین حال طرح های دکوری را حفظ کنید.
اگر اجازه دهید فرهنگ از طریق پالت های رنگ، تصاویر یا نماد هایی با قطعات تاکیدی درون طراحی شما تلفیق شود، شما به زودی متوجه خواهید شد که آن جنبه هایی از عقاید شما که به آن وابسته هستید در سرتاسر فضاهای داخلی خانه شما نیز مشهود هستند. این ممکن است مانند آویختن کلکسیونی از صلیب ها روی دیوار اتاق نشیمن ساده باشد، یا می تواند با به کارگیری آبی های روشن دریای مدیترانه در دکور شما کمی بدون اغراق تر باشد. مذهب در هر شکل و اندازه ای وارد می شود و لزوما به یک ایمان سازماندهی شده ارجاع نمی شود. ممکن است برخی یک عشق عمیق به اقیانوس را احساس کنند، جایی که بزرگ شده اند-مطمئنا این شکلی از ایمان در فرهنگ آنها را تشکیل می دهد.

 

پیوند فرهنگ ها از طریق طراحی داخلی
احتمال زیادی وجود دارد که شما و همسرتان یک عشق بی نظیر را برای یکدیگر به اشتراک بگذارید، اما متعلق به زمینه ها و عقاید فرهنگی بسیار متفاوت باشید.
در شرایطی مانند این، پررنگ کردن فرهنگ در فضای داخلی خانه شما می تواند یک روش عالی برای جلوه دادن هردوی شما به عنوان افراد مستقل که در عین حال زیر یک سقف زندگی می کنید باشد.
یافتن روشی برای توجه به هر دو فرهنگ می تواند شخصیت ها، سبک ها و عقاید را به روشی کاملا متعادل ترکیب کند. همچنین می تواند روشی موثر برای نشان دادن عناصر فرهنگی دیگر که شما را در اولین مکان به یکدیگر جذب کرده است، به خانواده و مهمانان باشد.

 

نشان دادن ریشه های فرهنگی شما

وارد کردن فرهنگ به فضاهای داخلی شما یک گام شخصی است که باید عمیق ترین ریشه های فرهنگی شما را منعکس کند. در حالیکه فرهنگ گاهی اوقات مبتنی بر تمرین است، برای بسیاری از افراد فرهنگ به مسافرت، عبور از مرزها و بازدیدهایی از مکانهایی که بیانگر ریشه¬های شما هستند، مربوط می شود. اینها سفرهایی هستند که شما گرامی می دارید-آنها مهم هستند و باید جایی در دکور داخلی شما داشته باشند. چطور می توانید این کار را انجام دهید؟
سعی کنید راههای منحصربفردی بیابید که تصاویری از سفرهای مهم فرهنگی را قاب بگیرید- یک بوم نقاشی از افراد و مکانهایی که مهم هستند را در نظر بگیرید و رنگ های آن را با زمینه طراحی کلی خود مطابقت دهید. یا صدفها یا شن را در یک شیشه وارد خانه کنید تا روی طاقچه قرار دهید، این همواره یادآور ناحیه کنار دریا است که در آن متولد شده اید.
مهم نیست که فرهنگ برای شما چه معنی دارد- چه مجموعه ای از عقاید باشد، مکانهایی که ملاقات کرده اید یا سنت هایی که به آن وابسته هستید- آمیختن آن در فضاهای داخلی خانه شما امکان پذیر و سودمند است.

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 14:57  توسط مهران  |  نظر بدهید

طراحی دکوراسیون مدرن یک خانه نظامی آلمانی

طراحی دکوراسیون مدرن یک خانه آلمانی ، خانه های نظامی در آلمان به شکلی استثنایی تبدیل به آپارتمان های خانوادگی شدند:ایده طرح مدرن تشکیل شده توسط گروه ایپولیتو فلیتز (Ippolito Fleitz)، یک خانه نظامی آلمانی را به شکلی استثنایی به یک محیط زندگی بزرگ و دلباز در پارک پالمچر در اسلینگن آلمان را تبدیل می کند. اتاق های نشیمن وسیع و دلباز با نواحی کاربردی متمایز و چشم اندازهای وسوسه انگیز با مساحت 400 متر مربع ساخته شده اند.دکوراسیون داخلی این خانه در نوع خوی بی نظیر است.

 

 

حال وقتی یک بازدید کننده وارد اتاقک می شود

حال وقتی یک بازدید کننده وارد اتاقک می شود، فضای وسیعی در طول محور افقی و عمودی دربرابر دیدگانش ظاهر می شود. اتاق نشیمن تنها با یک پرده L مانند از راهروی ورودی جدا شده است. در پاگرد پلکان یک جالباسی در پشت دیوار آینه ای مخفی شده است، این آینه رفت و برگشت نامتناهی گلوله آویز آینه ای تام دیکسون (Tom Dixon) را منعکس می کند.

 

 

کف زمین در اطراف قسمت غذا خوری به شکل خاصی آراسته شده است. یک میز طویل با یک فرش و چراغ آویزهای متقاطع و بلند و باریک در فضا تعبیه شده است. یک آشپزخانه اُپن با استفاده از سه مکعب با سطوح هموار که مستقلا روی هم چیده شده اند به خوبی با فضای غذا خوری هماهنگ شده است. ردیف پشتی واحدهای آشپزخانه جایگاه وسایل برقی خانگی مختلف و یک قفسه­ی باریک و بلند از نوشیدنی ها است، که یک ترکیب فریبنده از استیل ضد زنگ، چوب لاکی و سطوح هموار را خلق می کند. کاشی کاری های طلایی پشت سینک، که با کاشی های شیشه ای ایتالیایی صورت گرفته، کودکی و اصالت صاحبخانه را یادآوری می کند. یک ردیف از وسایل آشپزخانه نیز فضای نشیمن کودکان را جدا می کند. دیوار پشتی که شامل کابینتهای به هم پیوسته است راهرویی ایجاد می کند که به سه اتاق خواب کودکان منتهی می شود.می توان گفت که دکوراسیون آشپزخانه این خانه طرحی خاص و منحصر به فرد و چشم نواز است.

 


طراحی دکوراسیون مدرن خانه آلمانی

 

طبقه بالا اتاق والدین است. بررسی جداگانه جزئی از این چکیده نبوده، بنابراین در عوض یک فضای کاری کوچک در یک ناحیه دارای طرح باز و وسیع واقع شده است. این بخشی از ساختار خانه به خانه است، که اتاق خواب را پنهان می کند، زیرا مشتری ها به دنبال اتاق خوابی هستند که هیچ نوری نتواند به داخل آن نفوذ کند. این اتاق نسبتا سربسته و محکم، که مرزهای آن مطابق ساده ترین نقشه های خانگی هستند- پنج حرکت یک مداد- تنها از طریق درها و پنجره ها و نورگیرهای پرده دار با دنیای بیرون در تماس است. رنگ آبی تیره و گرم سقف با دایره خاکستری بزرگ چشمگیرتر می شود. دایره ها و دیوارهای کناری به عنوان بوم های نقاشی خالی برای نمایش سایه های تو در تو عمل می کنند که با پنج گوی شکننده نورانی به تمام جهات پراکنده می شوند. (تصاویر و اطلاعات با ایمیلی از گروه ایپولیتو فلیتز تهیه شده اند).دکوراسیون اتاق خواب نیز در نوع خود بی نظیر و بسیار جذاب و فریبنده طراحی شده است.

 

مرکز طراحی دکوراسیون داخلی متد

+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 14:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

همه چیز درباره یک اتاق خواب زیبا و دکوراسیون هیجان انگیز .

 اتاق خواب زیبا و دکوراسیون هیجان انگیز

طراحی شده توسط ادورادو آروگا

به جزئیات هیجان انگیزی که توسط این اتاق خواب زیبا به نمایش گذاشته شده توجه کنید!

 


اتاق خواب زیبا

این دکوراسیون داخلی دل انگیز که توسط یک طراح داخلی بارسلونایی به نام ادواردو آروگا به تصویر کشیده شده است معرف یک احساس لطیف و فوق العاده است. پنج پنجره بزرگ، سقف با تیرآهن های بلند و یک کمد بزرگ و جادار آن را تبدیل به یک اتاق استراحت رویایی کرده است. با ترکیب رنگ آبی و طرح ها و بافت های مختلف- که همگی توسط یک زمینه¬ی قهوه ای مایل به زرد رنگ تلفیق شده اند  فضایی گرم و به ویژه دلپذیر حاصل شده است.

 

 

 

تخت خواب این اتاق خواب زیبا به دیواری تکیه خورده که از سقف فاصله دارد، واضح است که بخش خواب را از بخش نگهداری وسایل جدا می کند. ادورادو آروگا به آن ظاهری کهنه نما بخشیده تا به خوبی با آینه ها و میزهای قدیمی هماهنگ شود. یک شومینه سوزان به نظر می رسد که با این جَو بسیار رمانتیک کاملا پیوسته شده است. حس طبیعی این دکور داخلی از دسته ای از شاخه های کوچک رز و گلهای وحشی برخاسته می شود، که نقاط جذابی از رنگ و نور ایجاد کرده¬اند. شما شخصا کدام یک از این جزئیات را بیشتر دوست دارید؟
+ نوشته شده در  شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ساعت 14:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

یک اتاق زیر شیروانی به سبک صنعتی در سانفرانسیسکو که میتواند با قدرت طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار خانه را به نمایش بگذارد.این دکوراسیون لوکس و زیبا و تاثیرگذار مدرن واقع در ساوت بیچ در سانفرانسیسکو، ایالات متحده، که توسط تیم teedhaze طراحی شده است ، دارای 2200 فوت مربع فضای کاری و زندگی و روکش های چوبی و آجری جسورانه است.

 


  • طراحی دکوراسیون تاثیر گذار خانه 1

     

     

    چوب و آجر به صورت خلاقانه ای با شیشه کاری ترکیب شده و دکور داخلی صمیمی و شادی بخشی را ایجاد کرده اند. یکی از ویژگیهای بارز این اتاق تراس بیرونی آن است، که ساکنان خانه از آنجا می توانند نبض شهر را حس کنند. تصور شما درباره طراحی دکوراسیون خانه­ ی مدرن چیست؟ایا توجه شما رو جلب نموده؟


طراحی دکوراسیون تاثیر گذار خانهطراحی دکوراسیون تاثیر گذار 

 

به محض اینکه وارد آن می شوید، حس این فضا بر شما چیره می شود.

این به خاطر طرح باز و وسیع، ارتفاع چشمگیر سقف و اندازه بزرگ پنجره هاست که نور طبیعی را وارد اتاق نشیمن می کنند. علیرغم حضور چند عنصر طراحی صنعتی، این اتاق به میزان زیادی حس گرمی و راحتی را القا می کند.در نتیجه به محض اینکه وارد آن می شوید، حس این فضا بر شما چیره می شود.دکوراسیون منزل فوق یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین نمونه های موجود است.


طراحی دکوراسیون تاثیر گذار

این آپارتمان شامل 2 اتاق خواب، دو حمام، نواحی کاری و فضاهای بزرگ بیرونی است. این پروژه که برای زندگی خانوادگی مدرن، و همچنین برای فضای کاری غیر رسمی مناسب است، مجهز به مبل راحتی برای معاشرت است. هر یک از این قسمت ها تفکیک شده اند ومشخصات آن ها متفاوت است. دو اتاق خواب در طبقه بالا واقع شده اند و همانند سبک سایر قسمت های آپارتمان توسعه یافته اند.دکوراسیون اتاق خواب فوق نیز قابل تحسین می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: